Lill lördag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150524
Beda & Blenda 
GRATTIS 
 Mitt fina jobb
med fina kollegor :)
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 En förmiddag med bara mig :)
Upp efter en sovmorgon,
Duschen och njutning av frukost
 Bildresultat för handla
Jag har ju gott om tid och för att jag blev rik för
en kort sekund så passar jag på att handla.
 Jag kan ju få rätt mycket fixat när man har hela
förmiddagen.
 Bildresultat för smörgås
Nu kommer lunchen och jag är inte hungrig, så det blir slarv med maten.
Kommer till jobbet och har lite panik.
Min droppe är borta .......
Bildresultat för droppe nyckel
Så går till Johanna och skall låna en.
Hon är inte där men det är den andra tjejen.
Så ner och byter om ....
Och vad ligger i min bussarong????
Min droppe.
Bildresultat för samtrans
Så lämna tillbaka den lånade och in för att beställa Samtrans bilar.
Det tog lite tid ... jag skall ju skriva rutiner på detta.
Hur det går till. Och när man tänker efter ... vilka massa moment.
Bildresultat för omvårdnad
Dagen har lämnat skutan och det är Matilda och jag som
skall hålla ställningarna. Mycket bra kväll.
Vi tog en kvälls promenad med ALLA gäster.
Var så fint väder.
 
Och inga som helst problem.
Natt tjejen kom och jag gick.
Börjar tidigt i morgon, så nu är det bäst att göra kväll. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0