Mysig dag

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150506
 Marit
GRATTIS 
 ROBIN 
Grattis älskade unge
 Dagens citat
Bildresultat för citat om barn 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Oj vilken jobbig natt .....
Vakna tre gånger och trodde jag försovit mig.
Men när klockan sen ringer är man ju trött.
Ologisk natt.
Lite vilsen i pannkakan men överlever.
Nu skall det gå fort jag börjar sju.....
Morgon bestyret är klart,
Njuter av frukosten :)
 
Så där ja nu kör jag till jobbet.
Så det blir en helt ny dag och massor att stå i.
Jag har fullt upp med mediciner och jag
har fullt upp med lilla pärlan. 
 
En lite sak hände i dag, jag och syster Catharina på mitt jobb kollad in
något väldigt ovanligt vad jag tycker.
Vi har några svärmorstungor (tror dom heter så)
på jobbet, dom är Catharinas, men dom står nu på jobbet.
Dom blommar och doftar himla gott.
Dagen rinner på och ett tu tre så är dagen slut.
Vi har APT men jag måste handla till Juhanis fika med familjen.
Det är bara liten fest så.
Bara familj.
Så efter jag har varit och handlat , hämtat paket och förstoring till
Juhanis student så är det bara att rullas hem och fixa lite med de.
Camilla kommer först med Linus.
Sen kommer Rickard.Vi fikar och snackar lite.
Camilla, Juhani och Rickard
Linus mumsar glass
 
Sen kom Jessica med Jack och det var ju skoj.
Camilla hade hunnit att gå, Linus var en smula trött.
Sen kom Jimmie med familj.
Haylie och Jack hitta varandra.
Fina Mimmi :)
Joline sjöng för Juhani.
Pappas flicka.
Fina tjejer, älskar dom
Mycket blev det och trött blev både jag och Juhani.
Nu är det lugnt i fyra veckor......
 
Kolla lite på en film med killen sen skulle han dra iväg och jag skall nog kolla tv lite. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0