Ny vecka

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150504
 Monika & Mona
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för måttband 
 Det är en måndags morgon ....
Det betyder ny vecka, sex arbetsdagar, två kvälls pass, fyra dag pass,
jobba med Pia och SOL, en träff med Tina ......
en födelsedags firande ... det blir min vecka i stora hela.
Bildresultat för bra läsning
Här kan man sen läsa dag för dag och
upptäcka vardags saker i mitt liv.
Viss begränsning är det dock vilket ni som läser min blogg vet.
Bildresultat för hemlighet
Jag kan inte utlämna allt, det används på fel sätt och är jobbigt att
man tar fragment ur min blogg.
Bildresultat för måndag
Nu till dagen D ... som är måndag och dag ett på en vecka på sju dagar.
Bildresultat för drömmar
Vaknar med en konstig dröm ...
jag har den ihuvudet men den kommer inte fram och
säger vad den handla om.
Bildresultat för stress
Men skit i den jag har på senare tid haft många konstiga och stressande drömmar.
Jag kanske är en smula stressad igen .....
Hoppas det stannar på denna nivå, vill inte ha upp den.
Det är ju hanterbart nu.
Min frukost har jag avnjutit och skall nu kasta mig på dammsugna.
 Sen blev det dammsugning och duschen.
Ett samtal från jobbet och jag blev stressad.
Dessa jävla beställningar!!!!!
 
Nu har jag fixat och trixat. De jag känner är att Samtrans bör
utbilda sina förare så att man inte vänder på beställningarna.
Så irriterad!!!!
 
Har nu jobbat hela kvällen plus att jag har varit på A-sidan och fixat.
Skall ner till garaget och ge Jimmie en påse
med kvarglömda kläder.
 
Väl hemma hittar jag gubben snarkande på soffan.
Jag som har jobbat med den.....
Nå ja jag kollar lite på FB vad som hänt.
tar en kaffe och nu ropar sängen. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0