oj nu är jag trött

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
201500502
 Filip & Filippa
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Min lördag .... hur skall jag förvalta dig???
Först går jag upp ... tar min frukost, sätter mig framför
datorn och skriver morgonhälsning å FB.
 Kollar runt lite.
En kopp gott kaffe och lite nyheter.
Nu är stunden inne för att njuta en stund i duschen.
 Och sen är det bara att invänta två barnbarn.
 
Och när man minst anar det dyker dom upp tätt följd av
Jerry med två barn. Oj fyra barnbarn ....
Nu skall ju Jerry vidare till sin bror men i alla fall.
Ett besök, lika impad på att Nea och mannen kom upp :)
 
Så när alla gått tar jag flickorna och går ner till Brinken.
Vi får ju en promenad men det börja ju att regna .....
Väl nere på Brinken så blir det full ös på barnen, i bland kan
jag tycka att stora ytor gör barnens rörelser stora :)
 
Dans
Bil körning
lek
Så nu är det så dags att åka hem och äta......
Vi tackar för oss efter städning.
För barnen plockar undan efter sig.
Tindra var bra på det när hon var hos mig :)
 
Det blev inge lekande ute men det är nog inte så viktigt,
vi fick i alla fall en väldans lång promenad .
Tackar för gott kaffe och bullan :).
 
Gubben hämta oss, det var nog lite trötta ungar just nu.
Så det var nog skönt att få åka hem, väl hemma blir det middag.
Gubben har fixat lite så det var ju så gott som klart.
 
Lite mys och sen dog barnen av trött het:
Konstigt tyst blev det.
Och jag somnade också.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0