Passar Linus

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150516
 Ronald & Ronny
GRATTIS 
 En dag med Linus :)
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om livet
Njut av livet tysta stunder
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vakna upp och känner mig utvilad......
OK detta var ju mysigt och framförallt bra.
Jag är inte trött och inte värst ont heller. Jag blir så glad :)
Upp med Linus och fixa frukost, han är som de andra guldklimparna,
han äter bäst när han är distraherad av tv.
Tur att dom bara får äta sin frukost
framför tv:n hos Granny :)
 
Sol och stigande temperatur så tror vi skall åka till Hågelby.
 Kolla djur och leka lite. Mitt nya barnställe.
Kul som fan....
(det blev inte Hågelby utan skogen och ängen) 
Linus gillar tunnlar,
En fin skogspromenad
Kollar om sanden är OK
Här kollar två killar om man kan gå baklänges
Har just kollat in skolan men den är inget att ha tycker han
Bildresultat för korvstroganoff
Vi for hem för att ta det lugnt före maten.
Gubben fixar korvstroganoff.
Mitt i maten kommer Juhani hem och med han kom en Jolin.
Hon åt med Juhani och sen är det städning på G
 
Nu skall barnen få leka lite.
Det är duschen på G
Så det är väl bara att duscha dom då.
Min kväll kommer senare då busungarna har gått hem. 
En fika hos Rille och vår fina Jack,
han växer så det knakar.
Men barnen gilla att leka loss.
Kevin var där fin han är.
 
Bildresultat för äppelpaj med vaniljsås 
Lämna igen Linus vid 19 tiden och en trött Jolin vid 20 tiden
Nea och Jimmie hade bakat en äppelkaka och bjöd på.
Den var bakad med kärlek fan vad gott det är med
äppelpaj & vaniljsås :)
 
Nu far vi hem och gör kväll två trötta
grandparents
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0