Små kalt

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150520
 Karolin & Carola
GRATTIS 
 Mina boende.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för frusen
Upp vid fem och känner mig så frusen. 
 Tycker det känns som om det är vinter.
Fan vad jag fryser.
Nå väl tinar upp i duschen och sen lite njutning av frukost.
Bildresultat för fin dag
Hoppas på en lugn och fin dag i dag :)
Inga större rörelser utan bara ett flyt .........
Så nu är det bara att
fara till jobbet.
Bildresultat för rummet är tyst och stilla 
Kommer till jobbet och det är lugnt och stilla, alla sover.
Det är så skönt att det är stilla.
Vi har en fin morgon och det rullar på med frukost och allt känns så bra.
Bildresultat för cheesecake
Lunchen står på agendan så vi dukar och ser fram emot att det är
lunch. Våra fina gäster gillar maten och efterrätten.
Alltid något gott i dag cheeskake .
Bildresultat för mätt 
Oj nu är man mätt och belåten ... en sov stund på detta :) .
Vi tar och fixar kaffe och ser om det kommer någon film.
Men vi ar två herrar som skall vara med på ballong gympa.
Så jag beställer lite bilar.
 
Nu skall jag hem ...
Bara hem och ta en fika med Camilla.
Känner att det är nödvändigt.
 
Hem och äta mat som gubben har fixat och vad tror du händer sen???
Jo jag får mat koma och hamnar i min säng.
Mår pyton och somnar sen som en klubbad säl.
 
Vad fan är min livskvalitet här???
Jag jobbar och äter och sover.
Är det så man skall leva???
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0