Smärt kliniken

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150512
Charlotta & Lotta
GRATTIS 
Linus
krya på dig. 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Morgonen med oros sömn :) vakna varannan timme för att kolla så jag inte försover mig.
Skall iväg till Sös i dag så jag är alltid lika pirrig för att köra i stan....
Nå väl min morgon ... duschen först, leta kläder och sen var det....
ja just det ... :) FRUKOST
Det är inte kokt vad jag älskar min frukost. tänk dig att du längtar efter
det godaste du vet (brukar vara sötsaker eller kött eller sånt normalt)
När jag står i duschen och vet att snart är jag klar och får fixa min frukost
fil, müsli smörgås och kaffe.... Min lycka är fullständig .........
 
Nu skall jag ta en sväng till affären för att handla till Camilla.
Hon har en sjuk lite gubbe hemma.
Hoppas det bara är tillfälligt.
Feber.
Bildresultat för södersjukhuset
Mot Stockholm och Sös :)
 Vet du ... nej det kan du ju inte ... :)
Jag fick leta i över 30 min på en P-plats.
Det var så många som var där så det är inte klokt.
Jag kom 10 min försent till avdelningar.
Nya smärtisar fick jag.
 Bildresultat för folkmassa
Nå jag kom där ifrån 12 så det var ganska jobbig morgon.
Men väl hema dör min mobil så jag laddar den innan jag
och Robin blir bjudna på mellis på Brinken.
 Bildresultat för ägg
Nu är det bara att skaffa egg och mjöl.
Sen hem och kolla surkarten.
Gubben är så grisig att jag blir lätt arg på han.
 Bildresultat för fisk med äggsås
Nå väl fisk till middagen är ju helt OK,
Juhani var inte hemma.
Vad det är krångligt att lära sig att säga Juhani på han.
Byta namn så där.
 
Är en smula gäspig så en titt på burken och nanna kudden kan vara något.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0