Varför???

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150524
 Ivan & Vanja
GRATTIS 
Alla goa människor :)
Som visar respekt 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Min blogg kommer att starta i dag av en fråga jag undrar
över ......
Bildresultat för förstånd 
Jag har fått reda på att vuxna människor som skall ha viss
kunskap i hjärnbalken och förstå att man inte skall
hoppa på en människa när det
alltid finns två sidor av saker och ting.
 Bildresultat för skiljas
När två människor glider i sär och en av dom hittar lycka
... varför skall då det bli tjafs??
Jag har detta väldigt nära mig också , med detta gäller en
tjej som jag gillar väldigt mycket.
Bildresultat för skitsnack 
Det är så sjukt att man helt från ingen stans kan hitta på så mycket
skit så det skadar en tredje person ...
Blir man sånt ego att man kan vara så grym ... vad har man då
ljugit om i förhållandet???.
 Bildresultat för inga svar
Har funderat och hittar inge svar ...
Varför så mycket skit snack??
Varför inte ha mer respekt??
Om man bryr sig och om man inte
har samma åsikter kan man väl för fan visa mer respekt .
Bildresultat för ny dag 
Min dag börja tidigt och jag kan känna att det blir
nog bra till slut och jag skall på kalas.
Så nu kör vi.
 
Frukost, dusch, på med kläder och
sen i väg mot Huddinge och mitt jobb.
Även här finns detta skit snack och saker och ting.
 
Det är ju så att det kommer alltid att vara så.
Överallt finns det människor som tror att dom vet bättre.
Vi har olika kunskaper och bör för allt i världen accepterat
olikheterna.
Bildresultat för omsorg 
Ja min dag blev så bra och vi han med en hel massa.
Jag tror att det är bra att vara väl förberedd på hur man vill ha dagen.
Frukost blev till lunch och det blev till dagens slut.
Tack Nurgul för en bra dag och Gun-Britt som kom in 12.00
 Bildresultat för kalas
Nu skall jag på kalas ... det blir att fira en liten Haylie.
Hon har ju redan fyllt år men det blev kalas nu.
Det var kul att vara i Salem.
Familjen (halva ) var där och Camilla & Thomas,  Annelie & Daniel,
massa barn och Claudia med dotter.
Kim och Lilla hon.
Har säkert glömt någon  men alla som var där bör veta det.
 Bildresultat för kycklingsallad
Väl hemma efter middag med Camilla, Thomas, Annelie och Daniel.
Jag lämnade herrskapet och for hem, Blev omkörd av en kille i en svart sportbil.
Det är 40 på Storvretsvägen, det kan komma ett barn ut springande, så
40 är bra. Men han blev grinig och körde om precis vid busshållplatsen.
 
Hur tänker man då?? Eller det finns inga fungerande celler i deras hjärnor.
Jag känner bara att det är ju inte sant hur vissa tror att dom är på en rullbana.
Så jag fortsatte i mina 40 och såg bara den svarta bilen köra ner för backen.
 
Hemma och läser ett par inlägg på FB som gör mig så fundersam.
Apropå det jag skrev i morse. Att man bara orkar hålla på.
 
Nå väl jag tar paus för i dag
   
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0