Veckorna rasar för bi

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150511
Marita & Märit 
GRATTIS 
 Jag
För jag skrev två prov i dag
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för tid
Ännu en dag med väckarklockan.
I natt har jag sovit tungt mitt huvud är som en sten.
Har vaknat flera gånger i natt sista gången jag kolla klockan var hon 04.45.
Jag tänkte bara en kvart till .
 
Upp och fixa och trixa ... njuter av frukosten och sen borsta tänder och i väg
till en stressig morgon på jobbet, vi har ut checkning och in checkning.
En hel drös med tvätt :)
Bildresultat för skrivning
Och så var det där med delegeringen igen... skrivning.
Jo det han jag med också två stycken.
Jag var så på att skriva att jag glömde min massage....
Hur kunde jag missa den???
Bildresultat för handla
Nå väl jag far hem, skall ta en avstickare på Willys.
Mjölk, fil, yoghurt, bröd, kaffe
så nu är det fixat.
 
Väl hemma så funderar jag på att bara lägga mig i ett bad ...
men det går inte jag skall fixa lök.
 
Så löken i maten och potatisen är klar...
Middag och det är gott .
Mätt som f.. .
 
Badet lockar fortfarande så jag tar mig ett litet plask,
Njuter med ljus och still het.
 
Nu är man lagom dåsig klockan är 21 så jag lägger mig en stund och kollar TV
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0