Bakslag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V, 46
151114
Emil & Emilia
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat på svenska
 
Det var lite skönt att vaknade sju i dag... somna 02.20 tror jag.
Kolla på transformers en av mina favoriter.
Kan kolla många gånger på alla filmer...lika så Sar wars...
 
Nå väl min dag börjar med att jag gör min frukost....
Och sen njuter av den så där en timme.
 
Min dator låter lite väl mycket i fläkten så jag får allt dammsuga den.
Så då är den klar ren och fin. En kopp kaffe på detta då.
Njuter lite extra...måste ta det piano i dag,
snurrigt värre.
 
Har en lugn och skön morgon med inga måsten.
Jag väcker Juhani och vi kollar på Flash.
Nu är det bara att fortsätta dagen i samma anda och hoppas på det bästa.
 
Dagen går och det händer inget särskilt...bara mer snurr i huvudet.
Jo jag undrar så klart vad det är... det vill inte släppa.
Varför???
 
Funderar mycket över detta och vet inte svaren...
har det blivit något fel i balans nerver ...
eller är det bara så att jag har det???
 
Nå väl min gubbe fixar middag och vi äter en god gryta som han fixa.
Juhani är ute med kompisar så det blir lite
soffhäng själv.
 
Skiter i detta och hoppar i säng... kollar på fim.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0