Då kör jag igen

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 47
ONSDAG
151118
 Lillemor & Moa
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har då vaknat runt 0355 och hoppa in i duschen 0415.....
Jo så är det tydligen med min söm. Jag sover väldans lite.
Men nu har jag satt mig för att ta in återhämtning och känna lugnet.
 
Nu är det bara att fara till jobbet och köra en
dag och hoppas på det bästa.
Jag det börjar bra.
 
 Allt flyter på och blir så bra.
Lydiah och jag mot världen :) .
Vi kör så det ryker.
 
Lunchen och då kommer ACP och Maria :)
Det blir en bra eftermiddag också.
Hinner med massor.
 
Jag hinner också träffa Camilla, hon kom strax före jag sluta.
Det var kul att se henne, vi skall ju rensa kroppen tillsammans.
Det blir spännande.
 
Så vart det hem till Camilla, och sen till HS....
Linus sjuk, och det var mindre skoj.
Där blev vi ett ta, och vi vänta på ett urinprov.
Det kom inte.
 
Far hem...Trött och en Linus som är hysterisk.
Stackars killen.....Han mår ju skit och så väcker vi han....
Inte så kul för han.
 
Hemma sent nu skall jag sova.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0