En tisdag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 45
TISDAG
151103
Hubert & Hugo
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat svenska
Då har jag en ny oskriven och osårad dag.
Jag skall se till att den blir bra.
Så upp och hoppa, njut av livet som jag har.
 
Frukost med ljus och återhämtning.
Vilken morgon.....
Underbart.
 
Jag får besök av en knallhatt.
En liten Linus :) det var ju skoj.
Juhani skall ha honom några timmar i dag.
Det är ju skoj med lite rörelse kanske.
 
Nähä nu tackar min mage för sig och lämnar in en avgångs ansökan.
Vilket jag inte kan skriva på, jag är i behov av min mage.
Så du kan inte sluta innan jag hittar en ny.
 
Men det är så jobbigt har en känsla av magsjuk.... men av vem????
Men det är nog bara något som går över. Vi får se i morgon.
Nä ingen middag för mig, mår inte så bra.
 
Tar en koll på Arrow och Flasch.
Sonen går ut en sväng med kompisar och jag kollar tv och somnar......
Fan det är ju inte så kul.
 
Hoppar över till sängen för att se om det är bättre tv här.
Nix .... somnar.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0