Fars dag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 45
SÖNDAG
151108
Vendela
Grattis
 
Grattis far på din dag....
Önskar sonen.
 
Då har man ingen sovmorgon direkt....
Jag har ju två busar här som skall ha uppmärksamhet.
Men jag själv vakna först vid sex.
Så det är ju bra.
Gör mig en frukost och njuter av den en smula.
Har lite återhämtning alltså yoga.
Nu börjar jag att komma till liv.
 
Vilket oinspirerat regn väder....
Jag känner att jag är lite omotiverad att ta mig ut med barnen i dag.
Nä det blir rita och leka inomhus. Linus är först upp och
sen kommer en seg Joline.
 
Vi ritar och leker med allt jag har.... och det är massor.
Dom hittar på egna lekar och skrattar och har kul.
Jag har nu chansen att vila lite.
 
Lunch och lite sova för Linus.
Joline och jag kollar på tv. och slappar lite.
Ukki spelar på datorn.
 
Juhani ger gubben ett paket och han blir glad .
Fars dag paket...... kul att Ari blev nöjd.
Det var nog inga andra av barnen som sa något till han.
 
Nå väl det är ju nu bara att köra eftermiddagen.
Joline hem och vi ner till brinken.....middag.
 
Så var det kväll och jag skall sova.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0