Fika med broder.

 
SUPERFARMORS BLIGG.
V. 48
151129
SÖNDAG
Sune
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.....
 
Jag har alltså haft min morgon på jobbet...
Jag och en gäst har tittat på spårlöst USA.
Dag personalen kom 07.00 och tar över.
Nu skall jag hem och sova.
 
Förs frukost och en kaffe innan jag kan ta mig en lur.
Nu skall jag sova.... och det skall gå.... blunda,
slappna av och sov.....
 
Jag somna till slut... där runt 10 tiden så
gubben väckte mig vid 12 så vi kan åka till min bror.
Väl i Södertälje blir det lite kaffe glasstårta och goda bullar.
 
Vi sitter där och snackar och kollar på
skidskytte....inte min grej men
Hasse, Marianne och Ari gilla det.
Bara för mig att titta.
 
Nu tar vi och far hem jag somnar snart stående.
Gubben kör jag är för trött.
In på Willys och fixa ost till middagen.
Så hem fixa mat och se till att alla äter.
Orkar inte åka och hämta gardiner hos Camilla,
orkar inte hämta Jollane 
orkar ingenting.
Skall sova nu trött trött trött.
 
ZZzzzzzzzzzz
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0