Går framår

 
SUPRT FARMORS BLOGG.
V. 46
ONSDAG
151111
Mårten
GRATTIE
 
Dagens citat
 
Relaterad bild 
 
Vaknar när gubben går upp men vill inte gå upp, vill inte känna snurret i huvudet.
Har ingen lust med det. Det är en otäck känsla och man är rädd att
ramla hela tiden. Nä ligger kvar och lyckas somna om....
ZZzzzzzzz
 
Jag kliver upp vid 06.45 och fixar lite frukost...:)
Det finns inte mycket man kan äta i dag inte...Tur att jag har bröd i frysen.
Eftersom jag inte kommer i väg och handlar så blir det ju lite tomt i skåpen.
Jag har min fil och Linus flingor... Det får bli bra.
Kaffe finns och det är ju tur det.
 
Dagen då jag skall fundera över mitt liv.
Vad är det jag håller på med??? Vad vill jag göra och framförallt
,,,,,varför.
 
Svaren kommer inte till mig i dag jag har dom i huvudet och det tåls att tänka lite till.
Jag känner att jag vill göra något radikalt......är det att byta bostad, område, tillvaro eller vänner????
Jag skall bena ut mitt liv till minsta tråd och se vad jag egentligen vill ha kvar.
 
Min dag är lugn och städad ligger i soffan....var annars :) .
Jag kollar på ett avsnitt av Arrow med sonen....men det blev ingen Flash....
Så går han till affären och handlar.
 
Middagen gick så där...brände lite för det snurra lite :) .
Nu hoppas jag att det är OK att jag bara 
ligger här...
 
Trött och mycket seg, när man inte gör något om dagarna så
är det en kronisk trötthet som kommer över en.
Man blir lat.
 
lite TV den god natt.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0