Helgen kommer....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 45
FREDAG
151106
Gustav & Adolf
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat svenska
 
 
Vakna av en dröm.....
Minns den, slutet i alla fall.
"Jag skall göra i ordning en mapp med olika 
rutiner som finns i vårt jobb.
Jag har två tjejer med mig som stannar kvar och hjälper mig.
Det kommer en kille in med en kamera hängande på bröstet och säger.
> Phia ...du skall ner till chefen... du har stulit bilar<
Jag ler och säger att 
>Kenta gav mig två nycklar och ett papper med reg nr på,
jag skall hänga dom i skåpet när jag går hem.
De andra två nycklarna är min SAAB och gubbens Mercedes < "
 
Fick aldrig reda på hur det blev....vakna där.
Lite roligt att drömma om jobbet.
 
Nå väl lite frukost på detta och sen lite kaffe.
Kolla TV och ha en slapp dag.
Det kan jag allt behöva....
Så nu är det bara att slappa.
 
En kaffe med Camilla, Jo det är OK.
Planering för nästa vecka..... ringer Johanna.
Ingen där....undra om hon är på lunch.
Ringer min avdelning.
 
Ja ha hon är också sjuk... Oj ja då kan hon inte svara i luren.
Hoppas hon kommer på måndag så jag kan prata med henne om utbildningen.
Skall ju på utbildning mån - tisdag.
 
Nu tar vi en sak i taget och återgår till fredagen.
Eftersom det är fredag så kommer gubben hem tidigt....
Vi tar en fika och sen tar han en stund på sängen och sover.
Jag har förberett  middagen och nu är den  på G.
 
Camilla och Thomas skall på konsert i morgon,
vilket har varit på G en längre tid.
Så det är väl kul för dom.
Något Thomas gillar.
 
Jag och gubben kollar idol ... han vill se hur långt hans favoriter går.
Martin och Simon. Och dom hänger med fortfarande....
Synd att Frans föll ut.
Han är duktig.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0