Hoppas det går bra

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 47
MÅNDAG
151116
Vibeke & Viveka 
GRATTIS
 
Dagens citat.
 
God morgon jag startar min dag 05.30
med en dusch och tänder ljus ...
Fixar min goda frukost och njuter en stund 
av still het och harmoni.
Bildresultat för ljus
 
En ledig dag från jobbet och njuter av dagen tänker jag göra.
Jag startar med en kaffe hos Camilla...Jag skall lämna bilen på Messes
så det är ju på vägen.
 
Jag passar på att lämna Linus på dagis...efter nästan fyra veckor hemma
med feber och massa skit. Nu är jag hos Messes och skall lämna
Bumble bee.... lampor och annat skit.
 
Jag blir en smula irriterad då jag prata med dom i fredags om 
att lämna bilen där i dag klockan åtta.
Men nähä ... jag har inte alls pratat med dom...
Och oj vad mycket han har...
 
Nu är bilen där....jag blir arg som ett bi på krigsstigen,
pratar med gubben som säger jaha varför lämnar du bilen där då???
Men du sa ju det själ att jag skulle lämna där....
 
Och oj vad det kommer kosta hit och dit.
FAN vad sur jag blir, det är ju alltid så....Ingen sim vill hjälpa mig
inte ens min gubbe....SKIT !!!!!!
 
Promenerar hem och får ut lite arg energi......
Skulle detta inte vara min soft dag???
Undra vart den tog vägen.
 
Kolla på Arrow med Juhani. Blev först lite så där   Nä han skall inte dö....
Och Juhani sa jo nu är han död, nu kommer någon annan att vara han.
Då slutar jag att titta på Arrow sa jag.....
Men i avsnittet efter :) han lever....
Vi är en säsong efter och håller på att jaga in säsongen
så vi kan kolla på fjärde säsongen som går på tv nu...
 
Nu skall man hämta bilen......
Och vad har han fixat??? 
INGET.
Tack för de då.
Åker hem och är lite arg..
 
Nu skall middagen fixas, fisk, eggsås och mos.
Grönsaker så klart. Eggen koka i tio minuter och var nästan krämiga????
Har aldrig varit med om det.
 
Kvällen blir som jag har gjort de närmaste veckorna....Soffhäng :) .
Kolla tv och fika medans min man
spelar......
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0