Hoppas på sol i dag.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 47
151122
Cecilia & Sissela
GRATTIS
Domssöndagen
Glöm inte att hämta förklaring.
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja det är bara att ta sig upp från sängen och sen fixa sig med
dusch och kläder. Min dag har startat.
Frukost och så iväg.
 
Skrapa rutan och få upp värme i bilen.
Det är vanlig morgon stök 
i november månad.
 
Det är stor skillnad med morgon arbete och eftermiddagsarbete.
Tiden ramlar fram fortare på morgonen.....
Man har en hel del att stå i så klockan rusar liksom.
 
Men jag jobbar med Lydiah så problemen finns inte.
En kaffe och sen tar jag en vända med mediciner.
Och min dam skall duscha i dag :) .
 
Förmiddagen blir lunch, det är trevligt med lunchen då vi sitter med.
God mat och fint sällskap. Nu kommer även Hakime som jobbar kväll.
Lunchen blir till eftermiddag och nu slutar jag.
 
Maria från D-sidan åker med mig hem.
Hon bor ju här intill.
 
God gryta blev det, gubben fixa.
Gott det är bara han och jag nu så det är ju tråkigt.
Men vi kan ju alltid fika och kolla film.
 
Min kväll har inleds med kaffe kopp och tv.
 
Ja just ja.... fler reflerxer... :)
Jolin älskar massa reflexer.
Linus har ju på sin overall. Bra där ungar :)
 
HAKUNA MATATA,
Det är ored som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0