Hurra :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 47
151117
Naemi & Naima
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om livet
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då är det ny dag och inte vilken dag som helst,
Jag skall till jobbet.....HURRA.
Så klart jag har svårt att sova....
Jag börjar 12 och är orolig att försova mig.....Hur tänker jag här???
 
Hela natten har varit....sovit, vaknat, somna om, vaknat.
Så nu när gubben går upp klockan 5.30 går jag upp också.
Ingen mening att ligga och vrida på mig.
 
Fixa lite ljus.....och min 
FRUKOST
Njuter av den och tystnaden, för nu har gubben också åkt till jobbet.
Så jag är bara jag och min själ. Återhämtning.....
Så bra och så skönt. En ny dag har börjat.
 
En förmiddag där jag...som vanligt måste ner och fixa lite
mjölk, fil, bröd så min familj överlever dagen :)
Sen är det lite lunch innan jag skall dra till jobbet.
 
Och här är jag nu :) på mitt jobb.
Och vet du det känns så skönt.......
Allt är som det skall.
 
Min ojämna vingel problem är med,
dock kan jag själv hålla balansen nu......
Det är ju bara bra.
 
Jag har träffat Maria, ACP och Amie i dag.
Jag jobbar kväll med Lydiah, fan vad glad jag är.
Allt känns så bra.
 
Eftermiddagen och kvällen går så bra.
Inga stora problem allt är bara si och så :)
Här är det bara att njuta av dagen.
 
Hem vid nio, Ylva kör natt.
Ja då är min dag slut.
Väl hemma känner jag mig nöjd och belåten.
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0