Hurra för mig själv i dag ......

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 48
151123
Klemens
Grattis
Och ett stort grattis till mig....
HURRA....
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om livet  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Man skall upp med tuppen i dag... Jag börjar sju...
Men det är ju OK då jag skall bara fixa kaffe och fika i kväll.
 Men jag börjar dagen med en dusch och sen lite frukost.
Återhämtning ochnjutning  i skenet av levande ljus.
 
Jag har en tidig dag i dag så jag måste 
ut och skrapa rutorna och se till att bilen blir varm.
Jag kör Maria till jobbet också.
 
Dagen som helhet är bra och jag har jobbat med Nega och
en timmis som jag glömt namnet på....Förlåt.
Jag är dålig på namn det måste till höra min åldern.
 
Camilla, Maria, Pia, Nega, Pernilla, Matilda, Catharina och gästerna gratta mig
Tack snälla alla, så fint med kollegor som är goa.
 
Jag har massage klockan 15.30 och får åka hem sen....
Det ät så bra tycker jag. Kör hem Maria till Passvägen, svänger
ner till Willys och handlar kaffe bröd.
 
Hem fixa lite lätt att äta och förbereda kaffe till kalaset.
Barn ett kommer ...Rickard med Jacksson.
Barn två kommer med fru, fyra flickor..
Då är kalaset igång
 
Barn tre med familj är sjuka.. så dom blev hemma.
Barn fyra har ringt så hon hälsa från henne och Fredrik.
Barn fem var hemma och rulla ut till kompisar....
Barn sex med fru och två barn kommer inte.
Så var familjen slut.
 
Det är kul när de kommer med så skönt att ha det överstökat.
Tack så mycket barnen :)
Älskar er.
Kort
 
Jackson
Haylie
Ukki, Jimmie, Nea, Rickards arm
Blomma jag fick
Juline
Amanda & Johanna
Farmor  & Haylie
 
Så det blir lite soff häng nu..
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0