Ja .....Det blir bättre.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.45
TORSDAG
151105
EugenEugenia
GRATTIS.
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat svenska
Jag och min familj.
 
Det var meningen att ha en liten...sovmorgon....
Jo en liten blev det.....Klockan sju gick jag upp.
Lagom kanske.
 
Nu fixar jag frukost och sen lite....
återhämtning. Tänder ljus och känner värmen och lugnet.
 
Ett samtal av Nea.....
Skall vi till Jula och köpa present till gubbarna???
Fars dag på söndag :)
JA det är inte så många ute nu det kan jag greja.....
Men jag dog nästan.
 
Svänger förbi Stuvsta och lämnar henne på jobbet.
Jag far hem och är en smula trött.
kollar ett avsnitt på Flash och Arrow.
 
Träffa Camilla i centrum....
Hon bjöd på en kaffe. Camillas svärmor kom för bi.
Kul att träffa henne. Ett tag sen.
Knalla runt och sen var det bara hem.
 
Fixa middagen som består av skinka....
En försmak av julen :)
Gott.
 
Jag kolla lite tv men det är så trögt....kroppen är så seg.
Jag mår fan inte bra....
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0