Jag går vidare i veckan.

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 45
ONSDAG
151104
Sverker
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat svenska
Oj nu är det bara att gå upp......
Måste till en speciell plats.
Nähä magen är inte bra...........
 
Nå väl tända ljus och se att    morgonstund har guld i mun.
Återhämtning och en lugnn och skön morgon.....
Frukost :)
 
Jag får besök i dag också ....Men Juhani är med här.
Ett stycke Linus som skall vara med han.
Vi kollar lite på konstiga kinder eggs öppningar som har blivit stort.
 
Vi kollar även på olika engelska sånger om färger som han gillar.
Leka med bilar är också kul, laga mat och bjuda morbror och mig :)
Vilken kille.
 
Nea behöver en liten räddning i dag.......
Hon har fått vår förkylning med feber och allt.
Fram och åter till Stuvsta....
Och när jag har fixat det dog jag.
Märker att jag inte orkar som jag skall.
 
Skall fixa middagen och tar god tid på mig för jag skall vila också.
När gubben kommer .... efter fem så är jag liggandes på soffan och halv död.
Denna soffa är inge bra, jag blir bara trött här.
 
Men kolla lite på olika program och sen till sängen för mer tv.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0