Kurs dag

 
SUPERFARMORS  BLOGG 
V.48
ONSDAG 
151125
GRATTIS 
 
Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Varit vaken från och till hela natten. blev trött
på detta vid 4 tiden går upp och fixar frukost.
Tar en dusch och sen är man färdig för ny utmaning i dag.....
 
Jag skall ner till Brinner med Linus tröjor, båda  hans lite tjockare var hos mig.
Nu har jag lämnat dom, passar  på  6 lämna  Linus  på dagis. Han gillar att
vara med  andra  barnamnet.  
 
Nu skall jag dra mig till Sjöfartens äldreboende.  Vilket slitet ställe.
Vi får allt hålla detta hemligt, kan inte vara lätt att jobb när det
är så slitet. Men vi kör på här. 
 
Lite kaffe vid 9 och mer härlig massage och  mycket bra föreläsning.
Det blir lite lunch vid 12 och vi går till McDonalds . 
Vi har en hel timme, det var skönt.
 
Efter att  ha  gått  till  bilen och  flyttat fram timmen på biljetten så är det åter
Hög timeout på att massera  händer. Så skönt
Massa olja på händer. .. så skönt  
Vilken lyx dag med ryggmassage och hand massage.
 
Jag var på kurs ända fram till 16.00.
Sen skall man hem och ta och sortera intrycken och allt
som har sagts..... Tur att man har kurs bok och kan gå tillbaka.
 
Hemma är det bara att fixa middagen och se till att den blir klar.....
Ja ha ja, regn ute :) Camilla frågar om skutts från Solbo.
Ja det kan ju gå.... för Linus skull då :)
 
Gubben och jag svänger in på parkeringen samtidigt...
Nu skall vi hem och göra kväll.
Så klart jag hamna i matkoma efter god mat som Juhani fixa.
 
Lade mig på sängen och kolla tv.
Rickard kom med Jacson... Rickard fika med gubben, 
jag var död på sängen.
 
Nä ingen ide att vara vaken längre 
jag är så trött....
 
Slut för i dag
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0