Lång dag.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.47
TORSDAG
151119
 Elisabeth & Lisbeth
GRATTIS
 
Grattis Elli
 
på namnsdagen.
 
Dagens citat.
 Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja jag har ju skrivit det förr och skriver det igen....
Jag önskar mig en lite piggare dag.....
När man har ett skift jobb så är det så
viktigt att kunna sova när man ska.
 
Men i dag skall jag jobba tidigt så det är ju inte så himla viktigt i dag just.
In i en varm dusch är alltid lika nice.
Man blir lätt varm och känner sig härlig på plats....
Återhämtning...
 
Så på med kläder och nu infinner sig ett lyckorus :)
FRUKOST.
 
Njuter av den och har ett ljus tänt.
Dagen med stort D har börjat.
 
Jag far till jobbet då jag börjar sju.
Det är kö mellan Tullinge och Flemingsberg.
Lite knöligt men det går.
 
Väl på jobbet tar jag rapport av natten och startar
min dag med Nega som kommer nu sju också.
Vilken dag ... allt går så bra och vi har en skön morgon.
 
Nu är det så att vi kör på med dagen .
Lunchen infinner sig och Kollegan ACP kommer in.
Det är så bra dag och även Camilla dyker upp lagom till avd. möte.
 
Nu kommer jag att sluta 16 och dra mig hemåt.
Jag kommer att fixa middag och allt är som det skall.
Korv i ugn med makaroner blir det.
 
Så nu är det klart och jag har hunnit prata med Joline också.
Hon vill minnsan komma till mig.....
Så nu är det bara att prata med Ari.
 
Efter middagen så ringer vi upp henne.....
Hon frågar då UKKI,
"Ukki får jag komma till dig.....i morgon??"
Jo det är ju det.....man är svag för dom små.
 
Linus kör med en go rad också....
"Linus komma till mormors hus"
Det biter bra det också.
De större tjejerna fråga"när är det min tur"
Det är också mysigt.
Jag är en super granny, mina barnbarn älskar mig.
 
Och mina fina i Flen ja dom älskar mig också.....
Så himla synd att jag inte får tag i dom bara.
 
Nä jag har lovat Camilla att plocka upp henne det är regnigt jö....
Så jag hämtar henne, hon skall vidare till Leklandet på Heron sen.
Jag far hem och känner att jag är rätt trött.
Har ju varit sjuk tre veckor så vist är jag trött.
 
Somnar till lite här och där när jag kollar på tv.
Miami NCS ser jag i alla fall.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0