Ledig

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 47
151120
Pontus & Marina
GRATTIS
FN:s dag
Bildresultat för FN dag 
Barnkonventionen
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om livet 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har jag fått en sov morgon...
Jag sov till sju.....
Tänk dig till 7 så fantastiskt.
 
Jag är ledig och tar mig min frukost först.
Njuter av den och skriver lite på media sidor,
fb och här på bloggen.
 
Nu skall jag ta en återhämtning i duschen.Efter en skön
dusch så kolla jag till min november blomma.
Den blommar alltid lagom till min födelse dag .
Början av november
Slutet av oktober
I dag 151120
 
Och den är skapligt gammal tror min mamma gav
mig den när hon flytta upp så där 17 år sen.
Så nu är den åter i blommning.
 
Har även utmanat mina läsare på facebook att ta kort
på sina reflexer dom använder nu i mörkret.
Hoppas du hänger på där.
 
Här är en av mina.
 
Min lilla råtta Pluttan :) 
 
Dagen har flitigt på och jag känner att jag är nöjd med den.
Har fikat med Camilla och med Jimmie....
Har hämtat Joline och även haft en middag med mannen i huset.
Juhani har också hängt med på ett hörn...
 
Middagen var ingen hit för Jolin så hjon fick annat.
Hon gilla inte chili con carne.
Vi kolla lite barn tv och hon ville gosa lite.
Lite IDOL och hon somna.
 
Så nu tar jag och säger...
Slut i rutan.
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0