Ledig...Eller

 
SUPERFARMORS BLOGG
V. 48
151128
Malte
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja vad skall jag göra??
Ha ha ha jag har hur mycket som helst att stå i.
Så vad är problemet??
 
Jag tar min frukost och sen skall jag leta fram stakarna :)
Kolla så de fungerar och att allt är klart till söndag.
Men först denna lördag.
 
Bilen skall fixas så jag kan besikta den....
Kan vara en bra ide eller hur :)
Och blir den bra.... nä.
Skit bil, jag känner mig så ledsen över
att den är så jobbigt.
Trasig bil.
 
Jag har väl då inget annat att göra än att
bara köpa en väckarklocka  och sen hem och se vad
som har händer.
 
Tar en sväng till Brinken för att lämna en sak åt Camilla
Det blir aldrig som man planerar....
Lite typiskt,
 
Har kontakt med jobbet,  det saknas en nattpersonal,
Ingen som kan heller.  Så jag tar passet.
Jobba natt, ok.
 
Åker nu 20 minuter  över åtta. 
Jag skall snacka lite med Matilda.
Kolla läget på jobbet.
 
Natti natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0