Mår inte bra......

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 45
MÅNDAG
151102
Teodor & Teodora
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat svenska
Vaknar upp med lite huvud dunk och alldeles för tidigt.
Vad är det med mig och inte sova????
Jag var uppe sent och ......
Ja just ja....
 
Jag har ju sovit ett par timmar mellan fem och sju.
Det är nog det som spökar i dag.
Men jag är trött, min kropp ÄR inte kurerad.
Undra om man kan beställa en ny??
 
Frukost och återhämtning står nu på
agendan.... Vill ta det lugnt
nu och se till att min förkylning 
försvinner ur min kropp.
 
Nu är dagen planerad med ett läkarbesök 16.15.
Vad gör jag till dess???
Kollar TV och har sällskap av min son.
 
Hur gick det då hos läkaren????
Jo tack det var lite svullen i näsan
och förkyld på stämbanden.
Fick nässpray och örondroppar.
 
Hoppas detta hjälper nu så jag kan komma till jobbet snart.
Vill inte vara sjuk det är så tråkigt.
Visserligen kan jag kolla på Arrow men det är ju tråkigt i alla fall.
 
Nu har jag ätit sketti.... Juhani har fixat maten.
Han fick sitt papper i dag att han har bytt sitt namn nu.
Så nu skall man säga Juhani.
 
TV på sängen och sen är det god natt.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0