Nu kör ja så det ryker.

 
SUPERFARMORS BLOGG.
VECKA 49
151130
Andreas & Anders
Grattis
Stort grattis mamma 
Du skulle ha blivit 93 i dag.
Och Grattis pappa på namnsdagen.
Min älskade son också.
Grattis på Anders dagen.
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag att vakna upp till, 
Jag jobbar till 16 i dag så
det är lång dag.
 
Så min dag börjar med lite alovera....
Och så var det lite bråttomt till jobbet.
Jag börjar sju, så jag har lite brottomt.
Väl på plats så har jag nu då full
fart.
 
Växling i dag så då har vi massor att stå i.
Så dagen glider på och jag känner att det fungerar så bra.
Det är lite skit göra i dag...
Avloppsbrunnen.
 
Jag får min dag att rulla på.
Så jag tycker att det är en bra dag, massor med bra saker.
T.ex. Jobba med bästa ACP, bästa Matilda och bästa Nega.
Vilken dag.
 
Hupp hupp hej Camilla vi han och ses, är allt bra??
Ja hon är också bästa kollegan.
Nu på massage sen iväg till Huddinge.
 
Jag skall till en gäst och lämna saker.
Det är alltid något som glöms.
Men det är OK att 
man kan åka och lämna.
 
Så en fika hos dotter det är så mysigt att ses,
tänk när man kan bara glida runt till alla och bara fika .
Fasen det kommer att vara bästa tiden tror jag.
Om så där sju år kan jag glida runt till barn och barnbarn.
 
Fixa middag till familjen, Juhani är lite off så
man måste muta han för att le....
Ha ha ha ha
 
Nu blir det badet och sen på sängen.
Så här är det inge mer skrivande i dag.
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0