Nu skall jag jobba....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 47
151121
Helga & Olga
Grattis
 
Dagens citat.
 
Be suer to taste your words,
before you spit them out.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja man vaknar som man skall......eller.
Jag är uppe 05.15...fixa frukost,
vill bara ta det lugnt och inte stressa.
 
Jag lova Joline att hon och jag skall till Linus på frukost i dag.
Så det är bara att vänta in att hon vaknar. Men min lilla frukost går i fört.
 
Gubben vakna också efter sex he he.
Och lilla tösen kommer vinglande vid sju tiden.
Då är jag igång.
 
Bilen har frusit och jag kan inte öppna den.....
FAN detta är de tråkiga med vintern.
Annars är det OK.
Men gubben går ut och eldar nyckeln.
 
Nu är vi på Brinken och Joline och Linus blir så glade.
Det blir lek i duschen... Ungarna sitter i varsin balja med skum,
lagar mat åt Thomas och mig.
 
Det är så skönt att se dom.
Två barn som gillar sällskap av varandra.
Jag viker lite tvätt och fikar, Camilla kommer ner från duschen.
Det är bra med två badrum.
 
Nu måste jag hem jag skall till joibbet och Joline skall med Ukki
till Mariefred. Där bor en av sönerna. Men först är Ukki ute med Joline
och Jaksson och Rickard. 
 
Nu är jag på jobbet och jag skall jobba med Hakime.
Jag träffar på Nega och Lydiah.
Nu kör jag.
 
Dagen, eftermiddagen, kvällen går lysande.
Inga som helst problem.
Vi är klara till 19.30.
Då vi kan stilla kolla TV.
 
Jag skulle köra kollegan Maria hem, men hon försvann vist.
Nu är jag hemma och skall nu sova.
 
HAKUNA MATATA
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0