Nu tar jag helg

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 46
FREDAG
151113
Kristina & Krister 
GRATTIS.
 
Dagens citat.
 Bildresultat för citat på svenska
 
Då vaknar man till en ny dag och jag är så där i huvudet.
Hoppas att det håller sig hela dagen.
Det blir dschen och sen den magiska frukosten....
 
Njuter en stund och känner återhämtning som är så bra.
 
Min dag är en lugn och stilla dag.
Tar en biltur...(det känns läskigt, har inte kört på 
hela veckan)...ner till brinken där Camilla bjuder på kaffe till sin mamma.
 
Och hon skall låna bilen för en kort sväng till sitt jobb och maila lite
jobb saker, jag och Linus kollar lite tv och leker lite med bilar.
Så kommer Camilla hem och frågar om jag kan lägga lite färg i huvudet på henne...
jo det kan jag ju.
 
Lite kvar och det tar jag i mitt huvud :) Lite  Lite ny färg skadar inte.
Så blir det hem resa för mig och kolla lite vad som
händer här då.
Juhani är i Salem med broder Jimmie, gubben ligger på soffan och är trött.
Inge spännande alls. Och det är tyst och lungt i alla fall.
 
Nä lite idol sen är det natti.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0