Ny era...

 
SUPERFARMORS BLOGG
V.48
151124
Gudrun & Rune
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för kloka citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Sovmorgon....
Ja det kan behövas nu för tiden.
Jag har en sliten kropp.
 
Upp vid sju och fixa frukost, mmmm gott.
Jag är så sentimental med min morgonstund att jag inte
byter bort den någonsin. Bästa stunden på morgonen,
jag, min själ och andar.
 
Har varit ordentlig och tackat för alla gratulationeroch
satt upp ett nytt kort på mig från 80-talet.
En utmaning jag fick av Diana .
 
Nu när min lediga dag har börjat skall jag fixa lite hit och dit,
men först en kaffe och sen en skön lång varm dusch.
Det är så skönt att bara stå i duschen. 
 
Jaha min lillprins skall du vakna nu?
Han är en riktig sömntuta,  han är ingen speed människa.
Men om man mutar han .....kan man få bra resultat.
 
Vi tar en lunch och lite Arrow och Flash på de.
Nu är det då tvättstuga. Jag har bytt gardiner i alla rum utom köket.
Där skall julgardiner upp på söndag. Och lika så stjärnan och ljusstakarna. 
 
Nu är det bara snön som saknas. Och det är ju säkert ingen snö innan lucia. 
Skall väl försöka kolla in barnens tåg. Det blir ett par.
Hoppas det kommer något på jobbet.
 
Tvätten funkar  bra, Johan hjälper till, vi blir klara lagom till 
att gubben kommer hem. Vi äter tillsammans. 
Ovanlig syn nu mera. 
 
Kvällen blir en slappar kväll med lite tv tittande.
Gubben sover på soffan och jag hänger i
sovrummet  och ser på tv. 
 
Juhani är och hälsar på en kompis på sjukan.
 
Tar och slutar här.
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0