Ny otäck dag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 46
TISDAG
151110
Martin & Martina
GRATTIS
 
Dagens citat.
 Bildresultat för citat svenska livet
 
En ny morgon med snurr i skallen....
Hur skall detta sluta då. 
Det är inte fullt så otäckt som i går.
 
Frukost och sen soffläge resten av dagen.
Samtal ett:
Camilla...Linus har varit sjuk i natt.
Lilla killen stakars Linus ... en dag på dagis.
Samtal två;
Läkaren skall ha en tid så dom kan se varför jag är snurrig.
Läkaren ringer...8.30.
Samtal tre,
Eva L....OK hej...
Jaha du vill ha hjälp av mig...
Tyvärr kan inte köra min bil, jag är dålig....
OK det var allt.....
Samtal fyra,
Tid till läkaren...15.30. Tack
Samtal fem;
Johanna hej... kommer inte till jobbet.
 
En hel dag i soffan igen....
Camilla kom för bi 30 min....
Ja han ser allt pigg ut nu. Vilken tur.
 
Soffhäng med mig själv, jag väcker Juhani.
Kom och håll mig sällskap.
Vi kollar film.
Transformers.
Nu skall vi gå till läkaren.
 
Så vad sa Janina då????  Läkaren alltså,
Jo knas på mitt balanssinne och det enda som hjälper är.....
vila. Jo jag har vilat nu i tre veckor det räcker nu  !!!!!!
Va fasen jag har ingen lust att vara här längre jag vill till
mitt jobb och göra det jag tycker om.
 
Fan jag är sur nu..... varför skall jag gå igenom detta för,
har inte jag haft nog i mitt liv med skit......
Kan jag bara få vara och ha det dagligt,
med mina nära och kära och mitt jobb och kollegor.....
 
Andas djupt....sakta och lungt.
Jag skall greja detta också.....
Så mitt liv är en bergodalbarna.... :)
 
Nå väl jag ligger på soffa och här ligger jag.
Ett telefonsamtal från Salem....:).
Vad skoj.....
 
Sonen har hämtat barn på dagis och skall nu ge dom lite mat.
Han är en fin pappa. Jag är stolta över mina barn dom är så duktiga och har
ett liv som krävs en detl av.
 
Nå väl nu är denna dag slut och jag mår så där.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER NANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0