Och i dag?????

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.45
LÖRDAG
151107
Ingegerd & Ingela
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat svenska
Det är en lördag och jag känner mig hyfsad i näsa/öron/huvud.
Hoppas jag nu slipper all värk och kan gå mot bra dagar igen.
Vill inte ha en enda sjuk dag till.
 
Nå väl jag går ju upp och fixar min frukost och njuter av den.
Det är en stund med meningsfull kvalitetstid för mig.
Jag är i centrum och mitt jag... är bara mitt.
Ingen som styr och ställer som de vill med vad jag inte vill.
En morgon som bara är min.
 
Planen i dag är inte 100 % färdig då jag inte vet om Jolin kommer eller ej.
Linus kommer det vet jag och det är ju då lite mening att
ha Jolin också.... över dagen.
Gubben är också här så det skall gå lysande.
 
Dagen har småstartat och allt känns OK.
Jag ser att det bara öser ner regn i dag, det är ju mindre skoj.
Här kommer kommer dagen att vara inne dag.
 
Så lunch blev det med hjälp av Thomas med sina pappkakor.
Det är ju kul att han bara är så duktig på pnnkakor.
Dom skall i väg iun till stan och gå på november lighte något...
 
Rickard titta över och hade Jack med sig.
Han ville bjuda på middag till oss i dag.
Kul.
 
Men först far vi till Lekslottet.
Linus i ruschkanan
Jolin efter första åket.
Här gaddar dom i hopp sig.
Tjoho här far det i väg.
Jackson var med farfar i klätterställningen
Energi på fylning.
Har nyss fyllt på energi, nu laddar hon om.
Glass är alltid en hit
Sista åket
 Joline hitta min kamera och tog kort på sin kusin.
 
Väl hemma skall vi ha lite lördagsmys.....
Det är ju pizza och godis. Lite barnkanalen också.
Jackson är lite trött och dom går hem så där vid sex tiden.
 
Juhani far ut med sina kompisar.
Han sakna Tana en hel del.
Han (Tana alltså) är i Schweiz  .
 
Nu är det sov dags och vi kollar lite på ET, barnen somnar.
Jag kollar klart och gubben kommer sen för att vi skall kolla TV.
Han somnar ... och jag tar tv i sovrummet nu.
 
Slut i rutan.
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0