Oj oj oj inte bra

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 46
MÅNDAG
151109
Teodor & Teodora
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om livet
 
Oj vilken otäck morgon.......
Hela min värld snurrar som om jag vore full.
Så fort jag lyfter huvudet upp snurrar det.
Hur i helvete skall jag fixa denna dag?????

Frukost är väl kanske på plats att få i sig.
Tänk att jag alltid skall tänka så.... för vist jag kan ju gå på kurs i dag.
Ringer till jobbet där vid 7.30 och frågar var och vilken avdelning.
Vad händer???
 
Jo jag skall vara på kurs nu klockan åtta......
Men va?????
På mitt papper står det 13.... Jag hinner inte nu.... duscha och allt.
Ja ja jag ska skynda mig.
 
Reser mig upp går till duschen tvättar håret det snurrar,armarna blir bly tunga och pang.
Nu sitter jag på golvet och det var inte så bra. Aj min rumpa....
Tur i oturen så var inga  händer i vägen, inget huvud i väggen bara en stor rumpa på golvet.....
 
Men att ta sig upp och försöka fokusera på att det inte skall vingla.
Det är en konst av sig själv. Det är många ramla höger och ramla vänster.
Och snacka om huvud ras när jag tittar upp.
Vad är detta, håller jag på att få en stroke eller???
 
Ringer docktorn och hon ringer tillbaka vid nio.
Tar kontakt med jobbet igen i väntan på att klockan skall bli nio.
Det går inte detta jag kan inte ta mig till kursen.
Det är inge bra.
 
När läkaren ringer blir det känsligt och jag blir så....rädd.
Jag vill bara vara frisk och få gå till mitt jobb, kan det bara få vara så???
Nä för då kan man ju ha infektion på balansnärver.
 
Jag får ingen tid hos henne i dag :(, så jag tar en extra koll till vårdgaiden.
Det är as äckligt med allt snurrande. Och hon säger att jag måste kontackta en läkare
senast i morgon.... men kan ju ha en 10 eller en stroke på G.
 
Nu blir inte min dag bättre av detta.
Jag känner mig ganska nere och är lite
arg på mig att jag skall alltid bli konstigt sjuk.
Fan kan man inte bara få vara PH???
 
Nä ligger och snurrar i soffan, somnar och vaknar av att det snurrar.
Hela dagen flyter på så..... Inge skoj, Jag vill inge mer nu.
Gubben kommer hem och det är en höjdpunkt....
Kukelemuk medicin från Jimmie :)
Vad han är go.....
 
Tur att jag äter i alla fall.
Hade varit knas annars.
Slut för i dag.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0