Spökhelg......

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 44
LÖRDAG
151031
Edit & Edgar
GRATTIS
 
 
Halloween 
Bildresultat för halloween
och allhelgonahelg
Bildresultat för allhelgonahelg
 
 
 
Dagens sitat.
Bildresultat för Cittom halloween
 
Bildresultat för citat kärlek
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknade till och känner mig hungrig.....
Bra då går jag upp och kollar lite.
Tyst nästan överallt, gubben sitter i vardagsrummet
och kollar TV.
 
Jag fixar nog lite frukost och sen blir det lite slappa för mig tror jag.
Har get mig fan på att inte ha feber i dag.....
Kommer på att vi skall tända ljus på gravar i kväll....
Så då måste jag köpa ljus och lite annat.
 
Tar en fika på Brinken, gubben tvättar säten i bilen.
Jag ser en lite tagen kille med lite trötta ögon.
Dock är han lite piggare än för två dagar sen.
 
Så nu till SOLBO och köpa ljus.
Hitta fina dekorationer till mamma och pappa
även bror min får fin dekoration.
 
Så då skall jag ta en tupplur och vila lite.
Jag och Juhani kolla på Arrow säsong tre.
Vi ligger efter lite men kommer snart vara i kapp.
Nu har man en bra serie att se igen.
 
Juhani skall ut med kompisar i kväll, vi titta lite på
RED och åt malaronlåda tillsammans.
Sen var det bara att vila lite och ge sig av
mot Greger......
(Gregers grav)
(mor och far)
Botkytka kyrkas fina träd.
 
 Nu till kvällen blir det lite film .....
Indiana Jones....
 
Så jag säger nu
 
slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0