Vanlig dag

 
SUPERFARMORS BLOGG
V. 48
151127
Astris & Asta
GRATTIT
Grattis Astrid på 
nmnsdagen
 
Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag dags att gå upp klockan är fem.
Min dusch i 100 och frukost att njuta av i ljusets sken.
 
Det blir nu att fara till jobbet och ha en härlig dag där.
Jag kommer att längta till att jag får använda de jag lärt mig.
Men först ett prov på det :)
 
Så min dag på jobbet ..... Jo det har gått satan så bra och jag 
har världens finaste arbetskamrater.....
I dag var det Lydiah och vi jobbar så bra tillsammans.
 
Inga större saker på G utan allt kom som en bra grej bara.
In kommer Maria och Hakima....Eftermiddagen rulla på och så bara var klockan...
Slut för i dag.
 
Jag far ner till Willys för att slösa pengar ha ha ha ha
Ja det är ju trots allt lika bra att fylla skåpen.
Inga speciella saker bara bas ock mat.
 
Nu är det ju så att jag skall bli bjuden på middag av min dotter.
Hon kunde ju inte komma i måndags så det blev så gott kött,
med klyftpotatis sallad och cider.
Bock och tack.
 
Hem för att se att alla tre på IDOL går vidare till globen....
Kul, jag gillar Simon....Han är ju redan artist tycker jag.
 
Nä skall sluta nu och dra mig till sängs.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0