Återhämtnings dag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.41
TORSDAG
151008
Nils
GRATTIS
 
Dagens citat
 
 
Bildresultat för citat på svenska
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av att jag drömmer konstigt.
Har sovit tungt och säkert snarkat också.
Känns lite konstigt i hela huvudet.
 
Fixar med dusch och tar liten lätt frukost då jag skall bli bjuden
på frukost hos Linus innan han skall till dagis och mamma Camilla jobba.
Vist är det så att mor och dotter relation är super bra eller stor krig.
 
Jag och min dotter har en fin relation, vi är nog varandras bästa vänner.
Så kan det bli ibland. Hon är alltid där. Jag har ju några få väldigt nära så man håller
hårt i dom. 
 
Min dag nu skall ju bli så spännande .... skall ses över en lunch med finaste Ingela.
Hon och jag blev vänner under väldigt konstiga förhållanden,
(Jag tänker inte gå in på detta nu) när Jimmie pojken var liten.
Hon har en dotter, Malin, som var ett år äldre än Jimmie.
 
Hon flyttade upp till Eriksberg där jag bodde, samma port också.
Sen har man hängt i hopp ett bra ta, vi gled ifrån varann under
en tid men har nu åter hittat hem.
En bra varm vän det är hon.
 
Nu skall jag åka för att möta upp henne.
och här står jag nu.....Efter ett tag så ringer jag till henne.
Dom sitter på Kina stället, de nya.
OK bara att gå dit :)
 
Hej kram och bara glada minner. Kul att träffa hennes mamma igen.
Det var inte i går. Men så kul massa bubbel. Hon bjuder på
mat också... men underbara människa.
 
Vi bestämmer att vi skall åka till Nynäs den 24 så då är det bara att ta med småttingar;
Jolin och Linus. Jag lånar Camillas dubbelvagn.
Så nu är det bara att planera.
 
Min dag är redan halv vägs så nu skall jag hem och slappa lite.
Jag jobbar helg så vila måste jag.
Lite kaffe och lite snack mer Juhani.
 
Kör Juhani till Salem för att passa barn ett tag.
Det är massa saker att stå i för föräldrarna.
Så jag har ju fullt med annat att göra.
 
Lilla Linus skall vara här över middagen så vi ordnar med lite go middag.
Men vänta nu... vad är det med korven???? Skinnet är ju av plast....
Jo det är sant man kan inte tugga detta.
Nå väl innehållet går att äta tur det då.
 
Kaffe med Camilla och så var man själv och seg :) .
Skall kolla tv lite och görea kväll.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0