Bättrings väg

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 44
151030
Elsa & Isabella
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat vänskap
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Hör och häpna......
Sovmorgon till 06.30
HURRA !!!!!!
 
Det känns skönt för det är inte besvärligt att ligga ner i sängen nu.
Jag har inte så fasligt ont i lungorna nu :)
Känns bara bra.
 
Fixa lite frukost med 
fil, flingor,smörgås och kaffe.
Så gott.
 
Lite återhämtning och koll på nätet.....
Lite på tår.
 
Duschen skall bli extra skön i dag och nu är det bara bra.
skall vila mycket i dag och inte göra något alls.
 
Slö dag har också haft ansiktet utanför dörren, vilket var
jobbigt. Anfodd och trött blev jag.
feber under dagen till och från....
 
Nu skiter jag i denna dag och läger mig.
 
SLUT I RUTAN
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0