Då kör jag vidare

 
SUPER FARMORS BLOGG.
 
VECKA 41
MÅNDAG
151005
Bror
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja jag går upp som jag skall ock känner att det är något som
är störande, hur kan det vara så tydligt på morgonkvisten????
Ja jag vet inte med det är stort störande känsla.
 
Fixar frukost och sen är det bara att hoppa i kläder och fixa och trixa.
Jag har ingen som helst lust att  ha en sån obehaglig känsla med mig hela dan.
Men titta här.......
Ett mess.... från Marie skytt.......
Det förklarar saken lite granna oj då ja ja har man inget bättre för sig så....
 
Nu till mitt jobb och mina fina kollegor, har en växel dag i dag, gäster hem 
och nya kommer in. Som alltid på måndagar.
Så himla kul.
 
Det blev mycket hit och dit .... Inte så farligt med gästerna utan lite strul runt om.
Det är ju inte så smidigt att stressa i detta läge.... så det gör vi inte.
Allt ordar upp sig och dagen fortlöper.
 
Ner på en massage, så himmelskt :)
Det är så makalöst skönt efter en dag som denna :) .
Hem och bara njuta lite, hämta Linus och Thomas hämta hos mig.
Middagen blev så bra så god so .... allt.
 
Nu till Salem och passa barn en timme, föräldramöte på dagis.
Så det var bara en trött mössa som ville sova, en
annan som också var trött. Två stora som var sega och jag.
 
En kaffe och hem.
Kommer lagom till CIA Miami 
 
Gör kväll.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0