Dag 4 sjuk

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 44
ONSDAG
151028
Simon & Simone
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat vän
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
Kan inte sova.... klockan är 03.48.
Går upp och fixar något att äta.
 
Vet inte hur denna dag blir då. Att vara vaken nu är ju inge bra.
Jag har mitt vanliga ont i ryggen problem , vanligt att jag får det då jag är
van att röra på mig om dagarna. Nu har jag legat två dagar detta blir tredje.
 
Jag får göra det bästa av situationisten.
 Soffhäng är ju ganska OK med bra tv program, det är ju bara att
slumra in och vila då och då.
 
Gubben fixa middag i dag och jag ligger bara här och är as trött.
Går till sängen vid 22 tiden och skall nu sova.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0