Dop-dag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 42
LÖRDAG
151017
Antonia &Toini
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat på svenska
 
Vaknar så där 05.35 och funderar i två minuter,
När börjar jag i dag......
Men pucko... jag är ledig, det är dop i dag.
Men vad hände i natt????
Ja just ja flickorna skall vara med mig.
 
Så nu är det min tid på jorden att vakna och njuta ett tag av mig
och min själ, vi kommer in som en, vi är starka och vi mår toppen.
Jag njuter av ljusets magiska utstrålning   och hör mitt vatten fall porla i bakgrunden.
 
Vilken skön morgon,minsann  vad detta är ljuvligt,
Duschen och på med kläder  är inte så viktigt en dag då jag är ledig.....
Men min frukost oj oj ja den kommer nu.
Njuta ytterligare ett tag. Vilken härlig morgon.
 
Sen ramla alla in en efter en....
Min dag har blivit kaos.....
Två tjejer, sur gubbe, två killar, en hund och så en kille till lunch.
Ja det var ju bra. Men vi skall iväg snart så lite sova barn...
Nej då inte alls, Haylie sov 30 minuter.
 
Nu är det dags att ge sig av mot Tveta Kyrka.
Lite lek i predik stolen
Dopet
Familje kort
Tårtan
Gäster
Gäster
Gäster
Camilla Thomas
Arga leken börjar nu
Med Camilla.
 
Slut på kalaset och vi är på ge hem, Flickorna skall bada först.
Sen lite mys på lördagen. Jolin råka sitta över brunnen så det blev översvämning.
<<<<<<<<<<<oj vad galen gubben blev. Jag jaga ut han med Wilma.
Fixa bort vattnet och tyckte väl att det var ett roligt sätt att få hela golvet rent.
 
Nu har vi popcorn i hela vrdasrummet och tandlös går på tv:n.
Tjejerna är så trötta att det nästan somna för tidigt,
tur att man locka med välling först.
Nu sover dom....
19.25 somna dom.
 
Jag skall göra kväll och bara vara ett ta,
trött som fasen är jag.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0