En dag till

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 43
TORSDAG
151022
Marika & Marita
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska 
Ny dag nya utmaningar. Mycket i huvudet och många funderingar.
Men frukost först och så i väg mot jobbet.
Ja ha ja då är det så att jag är här i tid och kan börja nu.
 
Hur ser dagen ut??? OK jag jobbar med en timmis och det kommer gå bra.
Mina två andra kollegor kommer 12 så då kör vi.
Allt går med lite trix och trax.
 
Men förmiddagen förvandlas till lunch och allt är bara bra.
Vi är så i fas nu. Så kommer lite måsten... fixa med Samtrans och lösen ord till...
Allt är bara bra.
 
Nu är det så att jag har lite mail som skall till Majvor också, vi har
avdelningsmöte och det är nu eftermiddag.
Hem ljuva hem nu kommer jag :).
 
På parkeringen ringer min advokat....
Och meddelar lite nyheter om vad som händer.
Bra då kör vi vidare.
 
Men fan... jag glömde lösenordet!!!!
 
Resan hem går smidigt och kommer  lagom hem för att göra mat.
Och det är ju två sjuka killar hemma, någon som vill ordna en säng till mig???
Jag blir nog inte sjuk för jag käkar massa ingefära :).
 
Maten klar
Nu äter vi kassler och har en mysig familjemiddag
jag, mannen och en son :) .
Min lilla familj.
(dom andra är vuxna och kan själva)
 
Så middagen klar och nu lite bio....
MAX.. en bombhunds historia.
Den är säkert så där bra som en familjeäventyrs film skall vara.
 
Filmen slut och jag är super nöjd, nu skall jag nog ta och slappa på sängen och kolla TV.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANY
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0