Ett förmiddagspass.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 41
LÖRDAG
151010
Harry & Hariet
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
Välkommen till min dag.
 
Då har klockan ringt.
Det är morgon och jag skall iväg.
Först min vanliga morgon rutin. Man har sina saker för sig :)
Jag har det i alla fall nu när man har kommit på vad man gör så är det ju en rutin.
 
Frukosten är nu ett minne blått och jag förbereder mig på att gå och skrapa bilen.
Det kommer ta sin tid, men det är ju så vid denna årstid. Det är bara att börja.
 
Till jobbet, i en kall bil som tack och lov blir varm fort.
Jag kommer till jobbet 10 i sju, vilken tid.
Möter nu natt- tjejen.
 
Har varit oroligt och det är bara att tatag i saker.
Det är upp med två och sen fixa frukost, min kollega, Lydiah,
kommer  nu klockan åtta. Så då är det bara att köra. Allt går enligt våra
beräkningar, nästan, och det är klart vid 11. Så då kan vi planera lunchen och annat.
 
Vi har haft duschningar och tvätt som skall tas om hand, påfyllning av tvättmedel och sköljmedel.
Så det finns massa saker att stå i under dagen och resten av dagen. Nu är det så att
dagen går av bara farten och man blir så exalterad att det snart är tack för i dag.
Vi båda slutar 16 i dag.
 
Nu är jag på väg hem, och skall väl förbi Camilla på en kaffe och lite mat.
Middag var ett bra tag sen så det är ju kul att äta med dom.
Spagetti och köttfärssås, gotyt som attans.
 
Efter middag är det kaffe igen och sen tack och hej, lillen skall sova.
Jag är trött och skall sova. så kram och tack gumman.
Hemma är det som det skall jag skall i säng och relaxa.
 
Gör en bra kväll
 
slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0