Föreläsning

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.43
ONSDAG
151021
Ursela &Yrsa
GRATTIS
 
Dagens citat
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Klockan ringer det är dags att stiga upp.
In i duschen och fixa frukost sen.
Jo det gick utmärkt.
 
Lite återhämtning med ljus och allt och en kaffe och lite nät koll.
Så var det dags att åka mot jobbet, lämna av stövlar på Brinken.
Kom till jobbet och fick höra att Amie var tillbaka :)
Suveränt
 
Nu har vi en köksa som är guld värd.
Jag rulla på och allt var bara bra.
Vi fick allt färdigt och vi kan lugnt ge oss i väg,
jag, ACP, Nesse och Josef.
 
Kurs på 
Vi tar oss till Hötorget och upp på Malmskillnadsgatan 46 tror jag det är.
City konferensen, Ingenjörs huset
Och här är nu Nestor, och FoU-Café.
Dagens föreläsning handlar om "Berika vardagen för de äldre".
 
Vi hade så trevligt och full rulle.
Så ett par timmar med rolig föreläsning, god smörgås och god cheesecake till kaffet.
Efter 16 var det då vår tid att tråka  sig genom mängder med folk 
runt Hötorget och T-centralen. Att det är så mycket folk.
 
Väl uppe på perrongen  är mitt tåg på plats så hej hej tack för i dag.
Och hoppa på tåget, mot Huddinge och Bumblebee.
Det tog lång tid denna färd....70 minuter med all
gångtrafik och förflyttning med promenad, tåg, promenad.
 
Nu är jag på g hem, middagen blir sen.
 
Efter åtta faller PH i koma och ligga och titta på tv som en utslagen hjälte.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0