Fortfarande dålig

 
SUPER FARMORS BLOGG
V, 44
TORSDAG
151029
Viola
GRATTIS
 
 
Dagens citat.
 
Bildresultat för citat på svenska
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja jo så går de när man inget gör om dagarna uppe före tuppen.
Skall ta och försöka vara uppe i dag, göra lite andra saker fast bara lite....
Jo jag kan faktiskt de, jag kan säga nej det räcker nu.
 
Men jag känner att min rygg är lite illa där ann eftersom jag ligger så
mycket....jag har haft soffhäng i snart fyra hela dagar.....
Inte konstigt att ryggen säger att den inte pallar mer.
Ner till apoteket kan ju vara något....
 
Men jag börjar med en taskig frukost, ja den är taskig.... min fil är slut och ingen
orkar handla, då blev det som det blev .... taskig frukost i dag.
Kaffe och smörgås   inget kul.
 
Återhämtning och lugnt och skön morgon med inga hastiga händelser.
Det är min morgon de..... jag fortsätter morgonen nu med.....
på tår.
 
Tar det chill och har en bra dag, jag är dock tvungen att ta mig ner till.....
Tumba centrum...... Apoteket. Man skall ha medicin när man är dålig.
Tur att det är näst intill tomt klockan nio.
 
Så hem och dö en kort minut.
Linus har läkartid vid 15.30 tror jag, Camilla skall låna bilen.
Det är ju bra. Jag slappar och rör inte många knop.
Jag skall bli bra till nästa vecka. Hatar att vara hemma.
 
Så min middag... kyckling gott.
Potatissallad får Juhani och Ari äta själv.
Så nu är denna dag slut.
TV tittande bara.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0