Fredag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
FREDAGV. 40
151002
Ludvik & Love
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har funderat lite på om man skall ändra på morgon frasen :)
Den läses över hela dagen så jag skall nog ta bort "god morgon".....
Funderar ett tag till då jag står i duschen och känner att nattens oroliga sömn rinner i väg.
 
Har svårt att koncentrera mig nu på morgonen, har det varit sån
aktivitet i natt, har inget minne om vad jag har haft för mig.
Utvilad? ..... Så där inte som jag vill då med det fungerar.
Nu skall jag njuta av min frukost och en kopp kaffe,
lyssna på bra musik och bara vara ett tag.
Återhämtnings morgon.
 
Nu är det klart .... frukosten alltså, jag tar nu mig in i duschen.
Hepp.....så är det klart, läsa lite nyheter och ta en kaffe kan aldrig vara fel.
Hämtar Linus killen och sen kör honom till Kärrspiran.
Han skall vara på mammas jobb.
 
Nu skall väl jag ta och fara till jobbet då.....
Skall jobba kväll då jag har bytt med Matilda som hade
saker för sig en freda kväll :).
 
På jobbet kommer jag så pass i god tid att jag kan ta en ....kaffe :) .
Tittar lite på vad som hänt när man har varit på planerings dagen.
Det är något på gång i dag, en liten fest :) .
 
Nu kommer min kollega för kvällen .... Camilla.
Så kul att ha ett extra pass med henne då :) .
Hon kommer på att hon börjar om två timmar........
Oj det var ju inte så bra .
 
Hon är här och hon hjälper till var som det behövs.
Typ lunch rast hjälpare :).
 
Nu är hon på vår avdelning och vi panerar för kvällen 
med Beatrice från ett A. Spännande det blir.
Jag och Camilla far och handlar och det
blir cider, chips, godis och lite annat.
 
Vår middag blev tidig och det var ju bara för kvällen är
planerad till fest och massa gott.
Ost kuber, snittar, chips, godis och cider (alkoholfri).
Vi sitter och lyssnad på musik och det är så mysigt.
 
Vi håller igång till 19.30 med vissa avvikelser förtåss.
Men så himla trevligt det var.
Nu fixar vi bara för kvällen.
Jag går till nio.
 
Väl hemma infinner sig tröttheten pronto.
 
Slut i ruban. 
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0