Helgen är ett faktum

 
SUPER FARMORS BLOGG
v.41
FREDAG
151009
Ingrid & Inger
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat på svenska
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När gubbens klocka ringer så är det lika bra att gå upp.
Jag skall ju i väg först till Salem sen till Mekonomen i Skärholmen,
hämta delar till Saaben. Så min morgon är packad.
 
Först lite ljus efter duschen, frukost och en 30 minuters avslappning.
Njuter i fulla drag. Min tid, min återhämtning, mitt allt.
Så kan min dag börja.
 
Som ja sa... mot Salem och vidare till Skärholmen.
Handla lite packningar till min SAAB, gubben skall fixa den nu.
Så var det ju jobbet då.
 
Lägga in om semester och sen jobba.
En beställning till Samtrans som är lite viktig.
Det gick ju bra till slut.
 
Jobba med ACP ett tag och sen var det jag och Lydiah.
Det kommer att funka hur bra som helst.
Middagen kommer och en viss oro är i faggorna.
Den ena triggar den andra och så vidare.
 
Nu är det bara så att det är så.
Jag har fått lite så där PLUS samtals datum :)
Det kan bli skoj. Vad är jag värd???
 
Nu har kvällen gått så bra och jag gillar att jobba med Lydiah,
funkar så bra så. Hoppas hon känner lika dant :)
Nu är det hem och hopp i sängen börjar sju i morgon.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0