Ja då har vi något framför oss.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 42
MÅNDAG
151012
Valfrid & Manfred
GRATTIS
Sevilkuragets dagtill minne avBjörn söderberg
Den 12 oktober för 15 år sedan mördades vår kamrat syndikalisten Björn Söderberg i sitt hem i Sätra av nazister. Detta skedde på grund av hans fackliga arbete och att han avslöjat att nazisten Robert Vesterlund hade valts in i styrelsen för den lokala fackklubben för Handels på hans arbetsplats.
(Taget från facbook sidan 151012)
 
Grattis Ari på
födelsedagen
 
Dagens citat
 Bildresultat för citat på svenska
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Klockan ringer och jag skall inte jobba.....
Jag min stolle har tagit tvätt tid!!!!!
Hur tänkta jag här???
 Bildresultat för tända ljus
Nå väl gubben har get sig i väg och jag skall nu ha
en stund för mig själv och min återhämtning.
Tänder ljus och bara njuter av tystnaden och lugnet.
Vilken fin morgon.
 
Frukost intagen och jag känner att min dag är på G.
tar ner tvätten och sätter igång :)
Det är ju inte så mycket men jag var tvungen att ta
lite handukar på 100 grader och det tar också tid.
 
En fin höst morgon är det :)
 
Prata just med Camilla.... Linus gubben är febrig, inge kul.
Hoppas det går över, han är så mottaglig med sin astma och förkylning.
Kramar från mormor.
 
Nu är det lunch och jag har varit förbi dottern på en fika.
Linus är väldans dålig, han ligger på soffan och bara gnyr....
Jag åker över till Camilla Johansson och hämtar lite saker.
 
Nu är det hem och planera för ett ljusparty i november.
Kan vara kul det är ju hundra år sen.
Men det blir bra.
 
Hem och fixa tårta till gubben och sen lite städning.
Det behöver ju inte krypa dammråttor på golvet :)
Så är det bara att fixa lite med Bumble bee.....
 
Nu kommer folk :)
Jacksson
Rickard, Camilla, Thomas
Juhani
Joline Amanda, Johanna (Jimmie var också här).
Lilevie, Emeli (Kim satt i luren och snacka)
 
Så kvällen var bra och gubben är nöjd :) 
 
Fin kvälls sol
 
SLUT I RUTAN.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0