Jag går vidare in i veckan

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 43
TISDAG
151020
Sebylla
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
GgggRRRrrrrrr
Detta betyder att jag vart väckt igen av en djävla jobb telefon.....
Min man ÄR senil, helt klart.... eller så är han så ego att han skiter i
att ta telefonen ut från sovrummet!!!!
 
Jag hade lyckas somna om efter hans väckarklocka ringde.
Det var lite stökigt men det gick.
Sen ringer någon klockan 05.30 till han,
VA....Jag sover.
 
Ari hör inte sin telefon han sitter i vardagsrummet och kollar TV.
Och eftersom han inte bryr sig vad han lägger luren kan han ju inte höra den.
Hoppas han ligger och sover när jag kommer hem 21.30 .....
 
Nå ja till min morgon då :)
Fixa frukost, tända ljus och njutning.
Lite yoga och en dusch efter en kopp kaffe.
God morgon världen, nu är jag här och 
skall varsamt bära dig under dagen.
 
Min morgon skall vara en slö och mysig morgon.....
Oh vad skönt :) 
 
Nu när klockan ändå är över 11 kan jag nog dra mig mot ....jobbet.
Förbered och skall väl också ha mitt plussamtal med chefen.
Men först in på avdelningen för att kolla vilka som är här.....
 
Jaha det ser bra ut....
Vi har en sån där vecka som kommer att vara händelserik :) .
Jag hoppas på att den inte blir för mycket bara.
Men så är det i alla fall time att gå till
chefen.
 
Det funkar bra jag är nog en lättsam person
och det är nog inte så farligt som det låter,
plussamtal.
 
Det är klart och jag är nöjd, jag är ju bara nöjd att jag har ett jobb.
Resten är plus :). Nu in och beställa lite bilar.
Våra gäster skall ju hem på måndag :).
 
Och dagen rullar på och jag jobbar med Lydiah. Så underbart kul.
Det blir som för väntat lite "stök". Men inget man inte kan hantera.
Lydiah slutar åtta och jag nio, Ylva kommer in för att jobba natt.
 
Jag fara hem och nu är det bara att planera för morgondagen.
 
Tar mig till sängen nu.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0