Jobba :)

 
En liten sen blogg inlägg,
det var lite strul här men söndagen är här.
 
SUPER FGARMORS BLOGG
 
V.40
SÖNDAG
151004
 
GRATTIS
 
Dagens citat.
 Bildresultat för citat på svenska
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 Vakna före barnen.....
Jag vakna av att gubben väsnas i köket,
han är allmänt känd att inte kunna vara tyst.
En elefant i burkskåpet typ.
 
Det är bara att gå upp och se vad som händer,
fixar min frukost och sen tar jag upp Haylie som vakna före 
sin syrra. Haylie får mat och medicin.... Astmabarn.
 
Men herre djävlar vad snorig hon är......
11 är väl placerad på rätt ställe.
Ja ha ja och jag vill inte ha dessa baciller på mig.....
Då skall jag nu äta mer ingefära.
 
Men det skall väl gå bra.
Den större flickan är en tröttmössa och sover fram till halv åtta.
Så då är det åter full fart här hemma.
Tur att jag är sån bra farmor/mormor att jag
tillåter stor ras i lägenheten :9
 
Haylie i viloplats :)
 
Joline i viloplats.
 
 Min son tar över när jag skall till jobbet
 Jag kör dom till Salem och han är där tills föräldrarna kommer hem.
Jag far till jobbet och skall jobba till 20.00
 
Väl där är det lunch på G eftersom jag börjar 12.
Dagen går så bra och allt flyter på eftermiddagen går och lika så kvällsmaten.
Har damen att ta hand om i dag och där går det så bra.
Kvällen är ett faktum.
 
Jag skall väl hem nu då.....
Men nej nej jag jobbar ju till 21......
 
 Men oj vad seg sista 20 min var...
Trött som jag vet inte vad.
Alltså nu vill jag hem.
 
Väl hemma dör jag på sängen.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0